Impulsem programes per a la millora d’oportunitats educatives en l’alumnat amb situació de vulnerabilitat a 15 escoles i 3 instituts de Badalona Nord (districte 2, 3 i 4)
Oferim dues maneres d’abordatge segons les necessitats:
Un equip d’especialistes en psicopedagogia, psicologia i logopèdia participen en l’avaluació, diagnòstic i el tractament de dificultats específiques per a l’adquisició d’un aprenentatge escolar:
- Trastorn de l’Aprenentatge: dislèxia, discalculia, dispràxia, trastorns de la coordinació…
- Trastorn per dèficit d’atenció a/s hiperactivitat (TDA/H)
- Dificultats emocionals associades: ansietat, desànim, comportaments disruptius
- Altes capacitats intel·lectuals
I un abordatge educatiu i acompanyament de l’alumnat amb tallers d’estudi assistit i de suport escolar.
Si es detecta necessitat es complementa amb atenció psicoterapèutica individual i teràpia familiar per tal de millorar la salut relacional dels infants i adolescents atesos i de les seves famílies potenciant les seves habilitats i adquirint noves competències.
Curs 2019-2020:
- Atenció psicoterapèutica personalitzada: 74 participants
- Atenció logopèdia: 76 participants
- Suport psicomotriu: 47 participants
Curs 2020-2021:
- Atenció psicoterapèutica personalitzada: 69 participants
- Atenció logopèdia: 68 participants
- Suport psicomotriu: 44 participants
Curs 2021-2022:
- Atenció psicoterapèutica personalitzada: 122 participants
- Psicoteràpia a famílies: 12 participants
- Atenció logopèdia: 100 participants
- Suport psicomotriu: 68 participants
Curs 2022-2023:
- Atenció psicoterapèutica personalitzada: 99 participants
- Psicoteràpia a famílies: 23 participants
- Atenció logopèdia: 84 participants
- Suport psicomotriu: 64 participants